lørdag 1. desember 2012

Vinduer

Det er lite vi har anledning til å reise til fjells for tida. Jeg skal jobbe nattevakt i natt, slik at jeg får fri til å gå på julebord en annen lørdag.. Neste helg er det jentetur til London, og helga etter er det arbeidshelg igjen, og julebord! Da er det kjekt å få sendt bilder hjem!
Hytta kommer sikkert til å være klar for egeninnsats neste gang jeg får se den in real life...!


Vanselig å se, men torvtaket er visst på plass :-)

Stuevinduer. Mønevinduene mangler. 

Stua ut mot terrasse.
Det var kjekt å få se vinduene på plass. Vi var spente på hvor mye oppmerksomhet sprossene ville ta fra utsikten, men jeg synes det ble ganske åpent og fritt.
Jeg gleder meg til å pynte i vinduekarmene!! Det er når interiøret skal på plass at det virkelig blir kjekt! ;-)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar