fredag 18. januar 2013

Stuevinduer

Det tikket inn et bilde fra snekkerne her en dag. Slik liker vi :-)


Her er stuevinduene ferdig innrammet (går jeg ut fra), men jeg er usikker på om jeg er heeelt enig i den innrammingen... Det er ikke slik det var tegnet inn på fasadetegningene, og jeg foretrekker nok vinduene innrammet som tre høye vinduer i stedet. Planen er nemlig å male vinduene i eggehvitt, og resten av kledningen i seterbrunt. Slik som det er nå, vil det da bli fire sorte felt mellom vinduene. Ikke heeelt det jeg ønsker..
Noen som har synspunkter?
Det blir spennende å se hvordan utbygger vil løse dette... ;-)
Men bortsett fra «flisespikkeri» på innrammingen, så er jeg veldig fornøyd med vinduene, hytta og arbeidet generelt. :-)

Roger reiste opp i dag tidlig, fredags morgen, og blir til mandags kveld. Da er det elektrikerarbeid på agendaen, og han håper visst på å bli stort sett ferdig. Det hadde vært bra! :-)

2 kommentarer:

  1. Når man har sett for seg vinduene litt annerledes enn slik de ble, er det klart at man kan kjenne det skurrer. Og vinduene er jo en såpass viktig del av fasaden, at man bør være helt fornøyd. Men så kan jo denne løsningen blir bra også? Forstår jeg det riktig at det som er mørkt helt inn mot vinduene nå, blir eggehvitt?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, slik blir det! Godt forklart! ;-)
      I dag har Roger kikket nærmere på det, og han mener det ikke skal være noe problem og fikse det... Så da satser vi på det ;-)

      Slett