søndag 28. april 2013

Helgens oppdatering!

Vi fikk noen bilder av min søster i helga. Tusen takk, alltid like kjekt! :-)
Gulvet på gangen har fått skiferflisene på plass, men ser ikke ut til å være fuget ennå.
Åhhh, som jeg gleder meg til å se!! :-)

Gulvet i yttergangen

Gangen inn mot stua
Må si vi er veldig fornøyd med disse flisene! De er egentlig ganske lyse, men her på bildene ser de mørkere ut enn virkeligheten.

Skiferplata på plass!
Skiferplata er kommet på plass under ovnen. Ble ikke verst det heller, synes jeg ;-)

Neste helg blir det i hvert fall opp og jobbe videre med hytta. Det skal bli kjekt!! :-)


2 kommentarer:

  1. Dette ble berre lekkert!!! Og duuuuu.......den skiferplata må vi nok herme etter :-) Slik er det bare med den saken :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk :-) Gleder meg til å se gulvet selv nå!!
      Skiferplata skal du få lov å herme etter, er jo bare et kompliment det da ;-)

      Slett