torsdag 4. april 2013

Nye bilder :-)

Svoger Jan var en snartur på Steinbu i dag. Da tikket det inn et par bilder etterpå. Slik liker vi ;-)


Her er de øverste vinduene flyttet 20 cm opp, slik at det blir plass til 9,5 cm lister rundt vinduene innvendig. Slik det var før var det ikke plass til det listverket vi har valgt til vinduene inne. 
Fasaden blir også litt annerledes enn tidligere, og jeg må si at jeg liker denne varianten mye bedre..
Her kan du se hvordan vinduene var før.


Snekkerne er tydeligvis i gang med å panele stuetaket. Det blir spennende å se i virkeligheten! Jeg ser i hvert fall at vi må få tak i en annen list, for denne var vel kraftig og markert til å ha i mønen, synes jeg. Hva synes dere?

Jeg har jobbet tre nattevakter nå i uka, og har derfor fri i morgen fredag og på mandag. Planen er derfor å reise tidlig opp i morgen og fortsette på grunningen av listverket. Roger og ungene kommer etter arbeidstid, slik at vi alle får tilbringe helga i mor og far sin hytte. Mor og far reiser kun opp for å passe minstemor, slik at vi får jobbe. Ikke verst :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar