fredag 26. april 2013

Peisen

Peisen er kommet på plass! 
Vi har valgt å sette den i 45 graders vinkel fra pipa, slik at vi vil se flammen både fra spiseplass og stue.
Likevel er jeg litt usikker på om dette er rette vinkelen, har litt vanskelig for å se det for meg... Men det blir sikkert bra :) Vi har en veldig flink murer, og velger å stole på ham :)
Her har han også tegnet på gulvet hvor vi skal ha skiferplate. Mest sannsynlig blir det visst en hel skiferplate, og ikke bruddskifer.


Scan 50, i fargen grå.
Denne helgen er hjemmehelg. Vi skal ut og se Dagfinn Lyngbø i morgen, sammen med venner. Det blir koooos, vi gleder oss!! Rett og slett en kveld på byen, det er lenge siden!! :-)

4 kommentarer:

  1. FLOTT PEIS!
    Har dere brukt fasadeskifer på veggen?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! :) Det er fasadestein fra Flisekompaniet.

      Slett
  2. Deilig med i avkoblande heimehelg :) er berre å nyte :)
    Vi er i gong med behandling av golv denne helga, full rulle med vask,beis, og lakk :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, vi nyter :)
      Da gleder jeg meg til å se gulvene på bloggen! ;-) Jeg skal kjøpe olje til hemsegulvet på mandag.. Så blir det behandling av gulv hos oss neste helg.. Ha en fin jobbe-helg!! :-)

      Slett